neděle 11. prosince 2016

Kontrabas


Co nového u nás doma?
Kromě tří zapálených svíček nád doma přibyl kontrabas.
To máte tak....
Můj muž se rozhodl, že už mu basová kytara nestačí a tak jsem jednoho dne objevila na facebooku zprávu, že shání basu.
Přišlo mi to docela zábavné. Kontrabas do našeho malého bytu?
Ale hlavně absolutně nepravděpodobné, že by ji sehnal.
Takže jsem mu to ještě okomentovala, že jsem zvědavá, kam ji dá...
Do obyváku přece.
Trošku jsme to pouklízeli a jde to.
Vlastně je basa mnohem hezčí než kombo a u něj opřené baskytary.
Ale abych se zase moc neradovala - harampádí z obyváku se mi přestěhovalo do ložnice.
To je totiž tak, že my ženy si opečováváme kouty v bytě a muži prostě potřebují hlavně funkční skladovací prostory.
Nějaká estetika je jim naprosto ukradená.
Věčný boj o prostor mezi mnou a mým mužem.
Ale aspoň se nenudíme...
A naši sousedé taky - každý den to u nás teď malinko basově duní....

7 komentářů:

  1. Máte to krásný, fakt moc!

    PS: Taky bojujem, z naprosto stejného důvodu! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Všude stejně :D. Můj můž je zase radioamatér :DDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi moc krásně vystihla s tím bojem a skladovacími prostory. To je přesné pojmenování. K.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty Tebou upravené prostory bývají nádherné. Ale u nás bohužel skladuju já-knihy a bavlnky, látky na hlouposti jako šitá knížka-hrůza. Málo místa. Moc věcí a nerada se jich zbavuji. Pěkné dny, klid, zdraví všem u vás doma. Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Zakouti vypada krasne,nam tak stoji doma 4 kontrabasy... Ale dve budou muset o dum dal,aby se z pokoje pro basy stal pokoj pro deti;) Bara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4? uf, tak to mě uklidnilo...my jen dvě baskytary, jedna basa, housle, kytarym, klavesy a ukulele. naštěstí rozmístěno do tří pokojů. i tak mám pocit že je až moc hudebně:-)

      Vymazat