čtvrtek 15. prosince 2016

A to je všetko



Deka pod stromeček.
Nafocená u nás v budoiru.
Hodně barevná. To mě kupodivu dost bavilo.
***
Dnes mám pro vás hudební tip.
Přiznám se, že jsem na ně úplně zapomněla.
Připomněl mi je včera můj muž a dneska poslouchám.
Longital znám dlouho.
Na koncertě jsem byla několikrát - ale na ten první asi nikdy nezapomenu.
Hráli jako předkapela Glenovi Hansardovi na minikoncertu v Olomouci v maličké čajovně někdy před minimálně deseti lety.
A písnička, kterou vám tu dole dávám, ta mě dnes fakt dostává...
Až tak že jsem si ji zpívala ráno cestou autem při poslechu Moddiho...

2 komentáře:

  1. Chcela by som tam bývať...
    Aj ja som na nich zabudla...deka, aj oni sú úžasní:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyli pro mě snadní na první poslech, ale teď mě baví moc...a deku, tu bych si opět nejraději nechala:-)

      Vymazat