pátek 10. června 2016

Z ložnice




V ložnici to s barvami moc nepřeháním.
Je to vlastně dost dokola, ale já mám opravdu radost i z malé změny, kterou udělám.
Převleču polštáře, pověsím si nový kousek na ramínko....
Těší mě mít okolo své oblíbené kousky.
Lampu a misku už znáte. To jsou moje srdcovky.
Svetr ze sekáče, hrnek s iniciálou od Arneho Jacobsena, stolička od muže z blešáku, košíky z oblíbené látky, nové číslo časopisu o focení....
Až mě mrzí, že se do ložnice přes den moc nedostanu...

6 komentářů:

  1. Ó, Foto vypadá dobře. Že by redesign takového podivného časopisu, který si pamatuju ze studií? Jestli bereš sebou na chajdu, moc ráda nakouknu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na léto ti pobalím i starší čísla:-)

      Vymazat
    2. Já akorát moc nerozumím frekvenci, ve které FOTO vychází - teď mi přišlo nové číslo po strašně dlouhé době. Ale zrovna ta fotka na obálce se mi líbí moc.

      Vymazat
  2. Jani, já mám ty Tvoje fotky z ložnice tak ráda...Tolik klidu na nich!
    A díky za inspiraci, časopis neznám a popátrám.
    Krásný víkend :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Vaše ložnice vypadá parádně, Jano. Já jsem manžela také chtěla dokopat do modernizace našeho útulného pokoje. Jemu se do toho ale vůbec nechce. Začala jsem tedy jednat na vlastní pěst. Objednala jsem nové levné matrace a bylo. Ještě poličky, hrníčky a bude zařízeno.

    OdpovědětVymazat