středa 15. června 2016

Velké plány


Na včerejší odpoledne jsme měli velké plány.
Vytáhnout děti na kola a jet se vykoupat.
Byli jsme už v neděli odpoledne a hrozně jsme si to užili.
Kuba zvládl ujet víc než deset kilometrů, společně s Emou nechtěli vylézt z vody, takže jsem měla za to, že je odpoledne jasné.
Jenže děti si to přeplánovaly samy.
Prostě stačilo jít kolem dětského hřiště, kde bylo spoustu školkových kamarádů a žádné kolo se nekonalo.
Stačily křídy a klacek.
Takže když jsme pak s mužem seděli na lavičce a zdálky pozorovali ty zářící obličeje, musela jsem sama sobě konstatovat, že dětem opravdu stačí jen málo. A já se někdy ani nemusím snažit.
***
Peříčková.
Na tenhle střih jsem opravdu pyšná.
Vylezl mi metodou pokus omyl, když jsem na podzim "nutně potřebovala" kabelku na výlet do Prahy.
Sama na sobě jsem ho vyzkoušela už dvakrát, další dva kousky už nosí zákaznice a tu je v pořadí pátý kus. ( 1, 2, 3, 4 - baví mě všechny).
Kabelka je tak akorát velká, jednoduchá, vevnitř má jednu dvojitou kapsu, zapínání na zip a klopu.
A myslím, že jí to u nás v obyváku sluší. Teda jen do zítřka, než ji zabalím a odletí dělat radost někomu dalšímu.

3 komentáře: