středa 1. června 2016

Nespím, šiju....



Dnes se mi o šití dokonce i zdálo.
Což se nestalo už dlouho.
Aspoň se můžu ohánět tím, že šiju i po nocích:-)))
Sobota se nezadržitelně blíží a já mám pocit, že jsem téměř srostla se strojem.
Těším se, s kým se ve Velké Bystřici potkám, co ochutnám, na koncert Houpacích koní, na Kristýnin grepový radler....
Kdo budete mít cestu kolem, zastavte se!
Víc info TU.
***
Peněženky a záložky.
Za pomoci mého muže.
Kdyby neměl svou práci, skoro bych ho zvažovala jako asistentku:-)

12 komentářů:

  1. To je mi tak líto. Moc ráda bych se do Bystřice podívala, ale slavíme Aniččiny narozeniny. Tak to má samozřejmě přednost. Tak se zadám spešl zakázku přímo na tělo:-) Hezký den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, myslím, že nemám stánek naposledy:-))

      Vymazat
  2. Nádherné peňaženky a záložky. To je šikovný manžel, ten môj len zašomre, čo zase robím... :-)
    Idem študovať Váš blog ďalej a si to bude na dlho.
    Prajem pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera Jani!
    Ať je krásně v Bystřici!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. v mém městě taková akce...nenechám si ujít:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím z Ústí nad Labem, Houpací koně jsou naše srdeční záležitost.Jinak vůbec nechápu jak to všechno stíháte.Šijete krásné věci.☺

    OdpovědětVymazat