pondělí 18. května 2015

Sama



Měla jsem mít víkend sama pro sebe.
Po docela dlouhé době.
Těšila jsem se. Jak jinak.
Velké plány.
Ale Kuba a neštovice.
Přeplánováno.
Muž odjel jen s Emou na pánskou akci ve stylu "S tebou mě baví svět".
A užili si.
My s Kubou jsme na sebe měli víc času a pak se nabídl děda, že by rád parťáka na sobotu a neděli.
Takže jsme dopoledne vyrazili na chalupu, tam kluci zůstali a já to volno aspoň na část víkendu nakonec měla.
A teď co s ním.
Co všechno vměstnat do zhruba 24 hodin.
Takže i když jsem měla práce až nad hlavu a obrovské ambice, co bych ráda, zvítězila nakonc únava.
Prostě jsem si potřebovala odpočinout.
Takže v sobotu příjemná hudba, čtení. Pak na víně s kamarádkou.
Dlouhý spánek a snídaně v posteli.
Chvilka u stroje.
A dlouhý odpolední běh.
Na jehož konci mě už čekal rozzářený Kuba.
***
Vlastně to bylo tak fajn.
Že víc jsem si snad ani nemohla přát.

8 komentářů:

  1. Naprosto rozumím. Co si počít s volnem, když konečně někdo hlídá děti. Tisíc věcí, které jsou potřeba, nebo které by člověk rád dělal... A stihnout se dá jen zlomek z nich. Ale zvolila jste dobře, vypadáte odpočatě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. 16,1? Mazec :)!
    A taštičky tuze krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. Poznám to,mám čas na seba,domácnosť ,kutilstvo...až keď autistický syn odíde do komunitného centra na Myjavu,kde mu zaplatíme varovací,farmársko,liečebno- komunitný pobyt,aby sme sa ako rodina mohli nadýchnúť...ale vždy sa nájde dosť tmoliacich sa členov po dome,kt.vyžadujú aspoň min.starostlivosť,otvoriť, zatvotiť...dať granule ,vodu...plus ďaľší v spektre...z tohto dôvodu,zo zúženého sveta : na domácnosť a les,neviem niekedy,kde som viac doma :)
    ..dlhé behy milujem : liečim si nimi všetko,ponorku,imunitný ,,prepad,, ,smútky, únavu,nedostatok súkromia,meditaciu,modlitbu....:)))
    ...ale veľa krát sa mi stane aj toto: chcem len byť ! ,bez činností,bez,, mykania,, sa...len byť,na mieste...jesť,piť kávu,čumeť ,,do blba ,,.....

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, taky smekám před těmi 16 kilometry. Za jak dlouho se k nim dá dopracovat?

    OdpovědětVymazat
  5. Fíííha, 16 km, tak to bych nedala během ani náhodou:-D Taštičky vypadají parádně, ty meruňkové obzvlášť:-) L.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, ty dokážeš z 24hodin vytažiť maximum, ja ťa tak obdivujem a zabehnúť 16kiláčov?! Wau, ja by som nezabehla ani 500metrov s mojom kondičkou, takže chváááálim a taštičky sú nádherné!

    OdpovědětVymazat
  7. U syna v MŠ (Slavonín) taky neštovice ... čekáme dáreček v podobě pupínků.
    Volný víkend přede mnou ( a že ho potřebuju jako sůl).
    Obdiv za běh !

    OdpovědětVymazat