pondělí 4. května 2015

Muži k svátku



Já vím, je sice už květen a Jiří měl svátek někdy před 14 dny...
Ale na některé věci se vyplatí počkat.
Stolička od našeho kamaráda Ondřeje.
Studuje v Praze design a já jsem opravdu ráda, že můžeme mít jeden jeho kousek doma.
Židlička nás baví hlavně proto, že v sobě nemá žádné šrouby a velmi jednoduše jsme si ji složili sami.
K vidění bude i na Prague design weeku (11.-17.5.)
A k tomu ta rozkvětlá větev.
Sice to není třešeň, ale prvomájová je!

8 komentářů:

  1. Nádherná!!!
    A kytička - je to gdoule?

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná!! A ta větev ♥ ...

    www.suzieway.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by zajímalo, kam se chodí na takové kamarády :-) Tuhle stoličku už jsem někde obdivovala, jak je úžasně promyšlená a těším se, že si ji prohlédnu naživo na PDW...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) no máme z něj radost.... A ze stoličky taky:-)

      Vymazat
  4. Tak ta je fakt krásná. Krásný to máte Jani, všechno!

    OdpovědětVymazat