pondělí 30. srpna 2021

Na sebe

 

Z čeho mám za poslední třičtvrtě rok opravdu radost, je šití oblečení.
Mikiny už nosí celá domácnost a kamarádky.
Já sama mám 4.
Trička, tam se pořád učím. Dost bojuji s dvojjehlou, ale jednoho dne to vychytám.
Šaty jsem si ušila troje a nositelné jsou všechny.
Těší mě to o to víc, že nemusím chodit po obchodech.
Nakupování oblečení totiž bytostně nesnáším.
Třeba nákup nových džínů statečně oddaluji už víc než rok...
Takže když mi minulý týden dorazil balík látek, plánovala jsem, co všechno o víkendu ušiju.
Maličko skutek utek.
V pátek večer jsem se nechala přemluvit a v sobotu vybalila stánek na sousedské slavnosti olomoucké Úřední čtvrti. A udělala jsem dobře, protože jsem potkala obrovskou hromadu kamarádů a navíc prodávala společně s Markétou Baletkovou a její Něhou z Hané.
Ale jedno triko jsem nakonec o víkendu stihla...
***
Na fotkách moje nejnošenější kousky.
Až teda na první šaty. Na ty se mi ochladilo.
Léto, ještě zůstaň....

3 komentáře:

  1. Mám tip na nákup džínů: v Prostějově kousek od Prioru (aka Zlatá brána) na náměstí Edmunda Husserla je malý butik Pop Jeans, který vlastní geniální gentleman. Nákup probíhá tak, že člověk postaví před něj, řekne, co chce, on sáhne do police,člověk obleče a jde. Odhadne velikost, trefí barvu i střih. Nikam jinam už nechodím.

    OdpovědětVymazat
  2. Máte to krásně sladěné...ty první šaty jsou úžasné...mohu se zeptat kde sháníte střihy...já s tím hrozně bojuju, v čechách jsem dosud nenašla někoho kdo by měl střihy na modely, které by se mi líbili...(podle caramilly šiju dětem, prosikulky, fazonetka, burda atd... mají střihy propracované ale pro dospělé mě tam nic tak nezaujalo) zahraniční merchant and mills je fajn ale zase dost drahé...střihnout od oka si netroufám...máte nějaký tip? Díky a ať se daří Váš blog je velmi inspirativní

    OdpovědětVymazat