pondělí 17. června 2019

Letní zahrada




Sobota byla doslova vypečená.
Na brněnské tržnici nejela klimatizace - takže jsme se koupali ve vlastní potu.
Tím spíš oceňuji všechny, co jste se zastavili.
A neděle?
Ta byla odpravdu o nicnedělání.
Což já moc neumím.
Takže když už jsem skoro vyrazila do práce, naštěstí mě zastavila bouřka a déšť.
Zvládla jsem pouze přeparkovat auto, přečíst knížku, udělat si lívanec s jahodama a sníst tak hrnec ledu:-)
A co mě překvapuje nejvíc, nemám výčitky, že bych ten den proválela.
Prostě se učím odpočívat...:-)
Nicméně dnes už zase zpátky za stroj.
Zamilovala jsem se do této látky.
Respektive už před nějakým časem jsem narazila na toto ikeácké povlečení. Jenže jsem nebyla ochotná za něj dát tolik. No jo, skrblík.
Takže velká radost, když jsem objevila v sobotu látku.
Kabelka už je i s dalšími novinkami v eshopu, prostírku jsem si, s dovolením, nechala.
A jahody jsme s dětmi snědli....
...
Stává se mi to málokdy, že bych měla ze své práce dobrý pocit... jo, já vím, možná jsem příliš sebekritická.
Nicméně dneska ho mám. A je to strašně příjemný.
Dopíšu blog, budu dál koukat na Zeffirelliho Romea a Julii a možná si k tomu dám i skleničku.
Okna na balkón dokořán, světla zhasnutá...a já už nic nemusím.

3 komentáře:

  1. Dobrý den Janičko,
    z Vašich příspěvků vždycky krásně vyzní ty pocity a emoce...moc jim rozumím
    a říkám si, že to také zkusím - víc odpočívat a nemít z toho pocit provinění :-))Občas se i zadaří, ale spíš je tomu naopak - je večer a já jsem rozladěná z toho, co všechno jsem nestihla místo toho, abych se radovala z toho, co jsem zvládla...Tož asi nejsem sama :-DD))Markéta z Valach

    OdpovědětVymazat
  2. Jani ta taška je boží. A výčitky si nedělejte. Také neudělám vše co bych za den chtěla. A večer sice z toho nejsem nadšená, ale pud sebezáchovy mám stále. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat