středa 24. dubna 2019

Do Litomyšle


Po tisící.
A určitě ne naposled.
Tu látku prostě miluju.
V sobotu do Litomyšle ( ano, už teď v sobotu!!!) dovezu třeba tyto nové kousky.
A taky už dříve avízované novinky ze spolupráce s Bárou Ungerovou aka Moetivi...
Hodně se těším.
Protože Litomyšl je srdcovka.
(A moje město na důchod:-))).
Takže si budu držet palce, aby to počasí nebylo tak příšerné, jak hlásí.
A vy, kdo budete mít cestu kolem, zastavte se! Budeme s Bárou v Růžové uličce hned kousek od náměstí.
Info zde.
...
A na dobrou noc přidávám jednu...

2 komentáře:

  1. Jani, můžu se zeptat, jak vybíráte jarmarky/markety, kam pojedete? Orientujete se podle nějakého "kalendáře akcí"? Dnes jsem poprvé byla na druhé straně stánku se svými výtvory na místním jarmarku a strašně mě to bavilo, plus je supr, že má člověk přímou zpětnou vazbu na to, o co je zájem, kde je potřeba zapracovat na osvětě/prezentaci/co vychytat a tak...ale vlastně vůbec nevím, jak to v téhle "branži" chodí a byla bych moc ráda za nějaké postřehy:) A jste skvělá - potkala jsem Vás v Olomouci a dlouho sleduju blog, jste moc šikovná, děláte krásné věci s láskou a máte úžasný nadhled, držím moc palce, ať se Vám daří ve všech směrech!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, popravdě vybírám si akce, kde mám v okolí kamarády. Volného času je málo, takže se snažím spojit příjemné s užitečným....
      A potom přes léto hodně hudebních festivalů - ale tam už je to v podstatě taky o přátelství...
      Navíc s dětmi toho nemůžu obrazit tolik a ruce mám taky jen jedny...

      Vymazat