středa 31. srpna 2016

Polepším se



Tady je.
Ptáčková pro Káju.
Z nejkrásnější látky od Myyny. Předaná dnes.
Aby zítra, první školní den, mohla už do práce s novou kabelkou.
Moc jsem si přála ji nafotit už v ateliéru.
Ale ještě nebylo moc kde a hlavně kdy.
Mám v hlavě asi tři místa, kde bych do budoucna kabelky ráda fotila.
Jenže ty jsou ještě zavalené krabicemi a nebo nejsou v reprezentativním stavu.
Polepším se a zapracuji na tom.
Proto pro dnešek ještě fotky od nás z ložnice.
Která si mimochodem docela oddychla - odstěhovala jsem štelář, zmizela část materiálu a časem i papírové krabice, které mám na balení tašek schované na skříni.
Vlastně celý náš byt se tak trochu provzdušnil a oddychl si.
A já se těším.
Až se konečně víc pustím do práce.
Tak září ahoj a vítej!

5 komentářů:

  1. Hodně štěstí a elánu a ať se daří!!!

    OdpovědětVymazat
  2. krásná, jako vžy. až budu velká, tak si taky o jednu řeknu, prosím. :-) a.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee, ta je zase krásná! A ještě ty sýkorky! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat, kolik taková kabelka stojí? Je totiž naprosto nádherná a perfektní a já že bych na ní začala šetřit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,taky mi přijde naprosto dokonalá!A to na modrou nejsem,ale na ptáčky a tasky od Gresakovic ano;-)

    OdpovědětVymazat