pondělí 18. dubna 2016

S baterkou



Night Run Ostrava.
S baterkou na čele.
Bylo to fajn. I když asi na mě moc lidí.
Nutilo mě to běžet rychleji, než bych sama chtěla.
A já na ty výkony moc nehraju.
Spíš na radost z pohybu.
Neměla jsem čas moc přemýšlet, spíš jsem se soustředila, abych někoho nesrazila, případně někdo nesrazil mě.
Ale ten pocit po doběhu za to určitě stál.
Takže příště asi zas.
Poběží se ještě na mnoha místech v republice, takže pokud by vás to navnadilo, směle do toho.
Já plánuju Olomouc a už se těším.
***
Denisa, která mě na běh pozvala, natočila video, takže malý update. Víc o závodě tu, video tady....

7 komentářů:

  1. My byli vloni s manželem přihlášeni do Prahy, ale nakonec jsme byli nemocní. Docela jsem se těšila na tu atmosféru:(. Ale jak píšeš, asi by mi taky vadila ta masa lidí...
    Ať to krásně běhá dál Jani!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, co se společně domluvit v září na Prahu?

      Vymazat
  2. Jsi to ty na tom druhém stupínku? Gratuluji. Ale jak píšeš, místo není důležité, hlavně, že už můžeš zase běhat a že ti to přináší radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, to jen umístění v rámci blogerek:-))

      Vymazat
    2. Aha, tak toho jsem si všimla až teď, jsem slepoň. Gratulace! Prej "jen v rámci blogerek"...!

      Vymazat
  3. Ahoj, jmenuji se Nira. Byl jsem ve vztahu s Andersonem roky, ale rozešel se se mnou. Snažil jsem se, co jsem mohl, abych ho dostal zpět, ale bylo to marné. Opravdu jsem ho chtěla zpátky kvůli lásce, kterou k němu chovám. O všechno jsem ho prosil, sliboval, ale odmítl. Vysvětlil jsem svůj problém své přítelkyni a ona mi navrhla, abych se obrátil na sesilatele kouzel, který by mi mohl pomoci seslat kouzlo a přivést ho zpět. Přestože jsem na kouzla nikdy nevěřil, nezbylo mi nic jiného, než to zkusit. Tak jsem poslal e-mail sesilateli kouzel a on mě ujistil, že do tří dnů bude vše v pořádku a můj bývalý se mi vrátí. Kupodivu se to stalo druhý den kolem 16. hodiny. Můj bývalý mi zavolal, za všechno se omluvil a řekl, že mě chce zpátky, protože mě tak miluje. Byla jsem tak šťastná a vrátila se k němu. Začali jsme spolu zase šťastně žít. Slíbil jsem každému, koho znám, kdo má problém se vztahem, že ho odkážu na jediného skutečného a mocného kouzelníka, který mi pomohl s mým problémem. Pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na babawalewiseman01@gmail.com. Nabízí různé druhy kouzel, včetně milostných kouzel, kouzel ztracené lásky, rozvodových, manželských, svazujících, zlomových, vyhoštění milované osoby z minulosti, povyšovacích kouzel, ukojovacích kouzel a léku na jakékoli nemoci, kterými trpíte. Kontaktujte ho pro trvalé řešení jakéhokoli problému, který byste mohli mít.
    přes babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551

    OdpovědětVymazat