úterý 24. února 2015

Tisíc





Dnešní příspěvek je tisící, co píšu.
Téměř pět let, co jsem si založila blog.
Vůbec by mě nenapadlo, že mi to vydrží.
Že to bude někdo číst.
Že začnu šít.
Že budu podnikat.
Že mě to bude tak bavit.
***
Děkuju všem, co čtou.
Co napíšou.
A hlavně mému muži, že se mnou má trpělivost.
Protože kolikrát asi slyšel: " Chvilku ještě počkej, jen co se mi nahrají fotky, tak to hned dopíšu..."
***
Mimochodem, taštička z první a druhé fotky je volná:-)

31 komentářů:

  1. Ty jo, tisíc příspěvků! Tak to gratuluju a přeju další úspěšnou tisícovku!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji!:)ta trpělivost mužů je nutná že jo! ten modrotisk, to je krása! tak přeju krásných poklidných a tvořivých dalších tisíc:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, gratuluju!!! A nejmíň jednou tolik, jo?!

    OdpovědětVymazat
  4. :) gratuluju. Chodím jsem ráda pro inspiraci. Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Nooo, máš můj maximální obdiv! Sice málokdy napíšu, ale sleduju denně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji:) to by chtělo oslavit ne?:) každopádně děkuji za inspiraci, za příjemné počtení i chvilku relaxace a pohody u Tebe na virtuální kávě:))

    OdpovědětVymazat
  7. gratuluji, žiju ve Vaší rodině 3 roky a pořád spokojená....
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, dúfam že ich bude ešte niekoľkotisíc....vždy pekné foto,inšpiratívne práce,chviľky z každedennosti - rada som spolu s Tebou...
    Eva

    OdpovědětVymazat
  9. :-) gratuluji... krásný a inspirativní blog. Teď si uvědomuji si, že sleduji už třetím rokem:-) L.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, děkuju jakožto věrná čtenářka, žes to tak dlouho vydržela a pevně věřím, že Tě budu moci navštěvovat i dál. (Momentální modrošedá vlna, ať už díky úžasné sedačce, nebo skrze taštičky, mě vyloženě baví;-)). P.

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, doufám, že ti to nadšení do psaní blogu ještě hodně dlouhou dobu vydrží, protože tvůj blog je moc fajn! Takže gratulace a hodně zdaru do nových projektů!

    OdpovědětVymazat
  12. Jani v tom případě krásné výročí :) Jste pro mě inspirací, že šít se dá opravdu naučit, tak budu doufat :) Přeju dalších minimálně pět let :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tisíc...to je už na vydání knihy...gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, Ti pořád opakuju, že jsi jedinečná :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, sleduju pravidelně asi 2 roky, ale prolistovaný to tu mám celý. Mě baví sledovat ten vývoj, ten posun. V tvoření, ve focení, v bydlení, v životě. Chodím sem ráda. Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluju!! Ráda nakukuju :) Sama se blížím teprve ke druhé stovce, ale ty pocity přesně znám. I toho manžela. I to, jak člověk postupně roste, učí se nové věci, pouští se do neznámého... Přeju hodně inspirace do dalšího tvoření, focení a psaní

    OdpovědětVymazat
  17. Gratuluju...já k vám chodím tak ráda na návštěvu...jako kdybych šla ke kamarádce na kafe ;-) Mohla bych poprosit o rozměry a cenu té druhé taštičky? Díky
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. jsem ráda, že pořád píšeš, je to pro mě velká inspirace.. když jsem líná vůbec se zvednout z postele a půl dne trávím v pyžamu, pak si tady přečtu kolik jsi toho s dvěma dětmi zvládla, ušila, přečetla.. to mi nakopává zadek, ať koukám taky něco dělat! :D

    OdpovědětVymazat
  19. A tohle je na blogování to nejlepší! Jen tak dál a moc se mi líbí ta větev :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Jani, paráda, gratuluju, tvuj blog sleduji denně od okamžiku, co jsem já začla, a to jsou 4 roky a je moc fajn!! takže jedno velké DÍK!

    OdpovědětVymazat
  21. Přidávám se ke gratulantům :-) také Váš blog pravidelně sleduji, je to vždy milé inspirativní pohlazení na duši, díky za něj! Petra

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné. Gratuluji Ti! Gratuluji Ti k Tvému úsilí, odhodlání, výdrži. A díky za Tvou inspiraci a milý útulný blog. Krista

    OdpovědětVymazat
  23. Gratuluji a fandím do další tisícovky :-)
    M.

    OdpovědětVymazat
  24. Gratuluji k tisícímu příspěvku a přeji hodně sil do těch dalších tisících :-) A kromě taštiček musím pochválit roztomilé ptáčky na větvi.

    OdpovědětVymazat
  25. Jani, obdivuju, že píšeš téměř každý den a že to máš všechno takové pěkňoučké a vymazlené. Ať se ti daří a je to u vás samá radost až na kost:-)

    OdpovědětVymazat
  26. Obdivuju a preju energii do dalsi a dalsich postu a vyrobku a vseho... Krasne dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
  27. Gratuluji!!! Tvůj blog mám moc ráda, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  28. Jani, já se taky přidávám ke gratulacím!
    A k nekonečným obdivům, jak to vše při dětech stíháš...
    A jak krásně:). Ať se daří!!!

    OdpovědětVymazat
  29. Klóbrc dolů :-) Blahopřeji a další 1.000 přeji. M.

    OdpovědětVymazat