čtvrtek 26. února 2015

Jedna slečna se sukní



Medvědice pro malou Sáru.
Zatím se zabydlela u Emy nad postelí, tak snad se moc neskamarádí s naší medvědí partou.
Protože i když má Ema už docela rozsáhlý zvěřinec, hned se mě ptala, jestli si ji může nechat...
***
Myšky nesmí chybět, jsou maskované v kabelce.
V košíku zavěšeném na postýlce bydlí medvědí rodinka.

8 komentářů:

  1. Medvědí slečna je krásná a má hezkou sukýnku :) Ani se Emě nedivím, ptala bych se na totéž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sukýnka prosím ze zbytku záclony....u nás se zužitkuje všechno:-)

      Vymazat
  2. Ten závěsný košík je super nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jen už teď mám pocit, že je moc malý...

      Vymazat
  3. Jani, slečna je krásná a ta červená kabelka s myškama taky. Chodím míň, ale chodím sem a moc ráda. Obdivuju tě. Pamatuji na tvoje šicí začátky, seš fakt šikulka.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, nedávno jsem si projížděla starší příspěvky a byla jsem dost překvapená, ale vzpomínalo se mile....Děkuju!

      Vymazat
  4. Jani, Emička má parádní sbírku! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To má....jen teď pořád vyhrávají ty ikea myši, což mě trošku mrzí...

      Vymazat