úterý 26. srpna 2014

To už tu jednou bylo...



Tato kombinace látek mě hodně baví.
Další z ušitých tašek.
Na přání.
Už jsem téměř totožnou šila.
Tady.
A sama jsem nad ní přemýšlela....že bych si ji spíchla.
Mám to tak skoro u každé tašky, ale tyhle barvy mi přišly hodně univerzální....
Jako pozornost k ní taštička na šminky.
Tak snad udělá v Praze parádu...

6 komentářů:

  1. Tak ta je!! Krásná kombinace barev.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem se těšila na Tvoje tašky a konečně se zas dočkala. Ta by se mi taky líbila! Jen tak se neokouká. Snad brzy naviděnou!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Táto kombinácia je jednoducho naj!!!

    OdpovědětVymazat
  4. To se tedy budu muset začít šminkovat, když k ní je i taštička na šminky.:).Děkuju, Míša.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, nádhera.
    Pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat