středa 27. srpna 2014

Kovářova kobyla


Toaletka, peněženka a obal na telefon pro mého drahého muže.
Dlouho slibované, dlouho odkládané.
Ale dočkal se.
A těší mě, že má radost.
***
Dokončuji několik slíbených tašek, dotahuji resty....
Je toho hodně.
Navíc počasí nic moc a dvě hodně hlučné děti.
O to víc vítám téměř každodenní běh.
Aspoň chvilku, aspoň kousek.
Vyčistit si myšlenky a jen dýchat.
Jsem tak vděčná, že mi to můj muž, děti a okolí dopřává....

5 komentářů:

  1. Jani, ta souprava je moc pěkná. A ty brýle!!!!!
    Obal na telefon jsem manželovi taky slibovala, ale pak si ho (radši) koupil.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Tolerantním mužům zdar! Je jich jak šafránu :)
    Nechápu, jak s dvěma prcky stíháš ještě šít :))). Ale moje máti to zvládala s třemi živly, takže to nejspíš fakt jde. Akorát si to nedokážu představit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak! Ještě že ti tolerantní muži jsou. Času pro sebe je málo, ale o to intenzivněji se ho snažím využít. Občas popravdě sama nechápu, kde beru energii. Ale pak jsou zase dny, kdy se ploužím....:-)

      Vymazat
  3. Krásné, Jani, Jsi moc šikovná! A užívej volných chvilek :) J.

    OdpovědětVymazat