čtvrtek 23. června 2011



Nikdy jsem moc žlutou nemusela. A teď jí mám plnou ložnici a nemůžu se jí nabažit:-) Asi to bude tím létem.....Nový polštářek ze starého svetru, kousek rámu zrcadla a detail látky polštáře-jak jinak taky ze sekáče. Usušená svatební kytice, háčkovaný květ a jedna z mnoha mých knih, ke kterým se ráda vracím. Ale teď už dobrou noc:-)

5 komentářů:

  1. Jani, dobrou noc!!
    Žlutá je u Tebe kouzelná :o)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné detaily!!
    Jani, díky moc za hezky strávený středeční večer a čtvrteční dopoledne s Tebou!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Marki taky děkuju, bylo to moc fajn:-)
    Jaru, díky...

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, zluta ve tvem podani je krasna. Moc se mi libi ten recyklovany polstarek a pak me zaujala ta kniha, tu zatim neznam, ale vypada moc zajimave. KRasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, přesně! Já také nejsem na žlutou, do bytu už vůbec ne! A najednou koukám, mám doma žluté polštářky, žlutý deník, konvičku na čaj, žlutou plechovku s kokosovým mlékem...hm, asi jsme se nějak stejně žlutoletně naladily...;-)
    ...Jsem zvědavá, jak se ti film Pod toskánským sluncem bude líbit. Je to pohodová stylovka přesně na osamocený letní večer ;-). A mají tam úžasné designové kousky ve starých toskýnských domech.
    ...To já mám na dnešní večer o zábavu postaráno. Budu tady u tebe, prohlížet a číst ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat