čtvrtek 16. června 2011






Další letní kabelka. Pro kamarádku. Šila jsem ji skoro 14 dní. To ne že by byla tak náročná, ale pořád se něco děje...a já odbíhám od šití k jiným činnostem a taky když je možnost vyrazit ven...A hlavně mě po večerech zmáhá taková únava, že jdu prostě spát. Ale včera jsem se už naštvala, že když něco slíbím, tak to musí být a bylo:-) Kolem půlnoci jsem ji dokončila. Takže si můžu odškrtnout další položku ze seznamu...který rozhodně není krátký. Ale mě to vlastně moc baví. Jen se teď nemůžu rozhodnout, jestli začnu dekou pro Kubu do roubenky a nebo svatebním darem pro kamarády....no uvidíme. Tak krásný čtvrteční den a užívejte sluníčka. Už zase svítí....

5 komentářů:

  1. Je krásná, kámošce závidím :-)
    Krásný den Jani

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalá, jaktože ještě nejste na fleru? :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Na fleru jsem, akorát zatím nemám co nabídnout, protože všechny moje výrobky už své majitele mají-buď je nechci dát z ruky-to je ten nejčastější případ a nebo šiju už konkrétně na zakázku....ale pořád se na to chystám:-)
    a moc děkuju za chválu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, já se z těch tvých kabelek zblázním, jsou tak krásné. Seš moc šikovná. Majka

    OdpovědětVymazat