úterý 24. května 2022

Teplo

 

Konečně teplo.
Čekám na toto počasí celý rok.
Na rozkvetlé vistárie na balkóně, chození v sandálích a večery u grilu na chalupě.
Až konečně vytáhnu všechny šaty, nebudu si pod ně brát punčochy a nevylezu z domu bez slunečních brýlí.
Děje se toho hrozně moc a vlastně zas tak nic zásadního.
Blog oslavil dvanáct let. Ano dvanáct....
Obě děti mi onemocněly sedmou nemocí. V jejich věku dost překvapivě a jen pár dnů před mým italským výsadkem s kamarádkou. Takže posledních několik dní místo balení řeším horečky, puchýře na rukou a nohou a dva znuděné uličníky, co doma už lezou pomalu po zdech. Vlastně jsem se po pár dnech dost ráda vrátila zpátky do práce.
Na chalupě jsem se vrhla do sázení květin - výsledek nejistý, nadšení velké. Se stejným zápalem jsem posekala zahradu a cítila se jako po dvou hodinách ve fitku. Chalupa mi dělá hroznou radost a strašně moc se tam vyklidním. Bohudíky děti to zatím vnímají stejně.

Žádné komentáře:

Okomentovat