čtvrtek 2. prosince 2021

Ze zbytků





Po víkendu v Praze jsem padla s chřipkou a byla týden v posteli.
Někdy je to evidentně potřeba.
Dočetla jsem skoro všechny rozečtené knížky.
Došila mikinu ze zbytků.
A přestala chystat zboží na Dizajntrh, protože zrušeno.
Našila jsem kousky z úplně posledních zbytků látky od Myyny. Pokusím se o víkendu konečně nahodit na eshop. 
Jako podnikatel v tomto směru naprosto selhávám. Ale popravdě - nijak mě to netrápí. Konečně nikam nespěchám a nebudí mě v noci pocit, že zase nestíhám. V tomto ohledu na sebe dost často pletu bič. Nastavuji si vysokou laťku, co všechno bych měla a potom si připadám neschopná. Ale to je taková klasika českých žen, mám dojem.
Při čekání na sraz s kamarádkou jsem si v Praze koupila knížku Adama Gebriana Tři měsíce v Barceloně. Gebriana sleduji na sociálních sítích a baví mě jeho styl psaní. A Barcelona je na seznamu míst, kam potřebuji jet. Takže do té doby, než se tak stane, si aspoň nastuduji, co všechno je potřeba vidět.
Ale hned jak jsem tuto poslední větu napsala, jsem si uvědomila, jak moc jsem se za poslední roky změnila. Dřív jsem na výletě kamkoliv měla přesně rozplánováno, co všechno chci stihnout, kam zajít, co vidět, koho potkat. Teď plánuji mnohem míň. Užívám si chvíle, kdy si sednu do kavárny na zahrádku, jen koukám kolem, čtu si. Jdu se jen tak projít.
Takže kdo ví, jak jednoho dne dopadne Barcelona. Ale moc ráda se nechám překvapit.
***
Fotky z minulého týdne.
Moje momentálně nejoblíbenější mikina. Obě děti chtějí podobné. 
Proč ne, zbytků, těch já mám vždycky dost:-)
Mějte hezký den.

5 komentářů:

  1. Taky jsem měla plány co musím...a po omytí oken mě položil zánět dutin...no co, tak bude místo X druhů cukroví jen linecké a co, vánoce budou i tak. Od doby, kdy jsem šla 8.prosince do nemocnice a vrátila se až 13.ledna, tak nic neřeším, Vánoce budou, i když my ležíme, hlavně, ať jsme my i naše okolí zdravé. Přeji krásné dny i v posteli. Z postele v Jizerkách zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Ze zbytků se dá poskládat velké bohatství. My jsme třeba s manželem pravidelně odkládali a dělám to do dnes padesátikoruny do jedné pokladničky. Za 5 let nám z toho vzniklo necelých 32 tisíc korun. Za ty penízky jsme si mohli dovolit pořídit si peletová kamna na chatu. Moc si užíváme to teplo z vlastních peněz.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, dokázali byste říct, zda je možné vytápět rodinný dům pouze peletovými kamny bez nějakého záložního zdroje? Samozřejmě myslím s nějakým výhledem na cenu topiva. V poslední době si všímám, že hodne lidí s krbovkami přechází na tepelná čerpadla vzduch-voda. To platí i v případě peletových nebo jiných kamen či kotlů na tuhá paliva. :) Díky za radu.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna takto bych teday nenazvala náš den, a to sice ze zbytků. My jsme na ta kamna na peletky šetřili panečku pěkně dlouho. Abychom měli jen tak u sebe desetitisíce peněz na více, to se říct bohužel nedá. Nejsme totiž žádná baroni.

    OdpovědětVymazat