středa 21. července 2021

Nic nemuset

 

Posledních několik dnů mám sama pro sebe.
Dobře, chodím sice do práce, ale po návratu mám opravdu po dlouhé době čas na to dělat jen to, co chci já a nic nemuset.
A to nic nemuset, je asi to hlavní, co mě dobíjí.
Protože pořád něco musím.
Ale když aspoň chvilku ne...je to tak osvěžující.
Dovolit si vypnout, dělat jen to, co mě napadne.
Nemám k tomu vlastně co víc napsat - jen, že to přeju jednou za čas každému a sama sobě častěji.
Nic nemuset....
***
Fotky random z posledních dní.
Víno s kamarádkou, došitá peněženka, bunbo a Jana na procházce.
Malých radostí není nikdy dost

4 komentáře:

  1. Jani, jak Vás chápu. Mám také dvě dětí a povinností nad hlavu. Nejraději mám chvilky, kdy jsem sama doma, ticho a mám čas na své myšlenky a hlavně si je utříbit... to mě dobíjí energii.

    OdpovědětVymazat
  2. A já bych potřebovala tip na to, jak mít tak krásné vlasy. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, ta peněženka vypadá krásně. Bude k dostání i na e-shopu? :)

    OdpovědětVymazat