pondělí 7. června 2021

...

 

Poklidný víkend.
Přesně ten jsem potřebovala.
V sobotu na skok ve Velké Bystřici. Zasadili jsme pro Jsme ze stejné planety s Davidem Macháčkem dva stromy, teda já spíš postávala s rýčem, ale aspoň jsem se dozvěděla něco o prostříhávání koruny při přesazování. To se ještě bude na chalupě hodit.
V sobotu to v Bystřici vyvrcholí, bude zde mezinárodní piknik, se skvělou gastrozónou a hromadou programu. Pokud budete mít čas nebo cestu kolem, vřele doporučuji.
Odpoledne u stroje. Ušila jsem si šaty, které mají opět nějaké mouchy, ale krok za krokem se učím, u kterého materiálu se čeho vyvarovat.... Mikiny ty mi jdou, ale čím tenší materiál, tím větší chyby.
V podvečer jsem se rozněžňovala v náručí s Editou, která mě v závěru komplet poblila. Musím přiznat, že i když je tak nádherná, voňavá...tak jsem ji velmi ráda vrátila ségře.
Hodně jsem spala. Oba dva dny.
Uvařila si thajskou krevetovou polívku.
Zkontrolovala zahradu na chalupě, abych zjistila, že slimáci opět vedou.
Dva saláty pryč, bazalka, majoránka taky.
Co už.
Zato doma, tam mi to roste. Jak rajčata na balkóně, tak i naše ptačí osazenstvo.
Pět ptáčat. Už od rána nám dávají vědět, že mají hlad....

Žádné komentáře:

Okomentovat