středa 26. května 2021

Pár paprsků


Stačí pár dní bez slunečních paprsků a jsem protivná sama sobě.
Poslední dny únava a splín.
Který odešel, jak mávnutím proutku, jen co vykouklo slunko.
Aspoň kousek, aspoň chvíli.
Na balkóně jsem si zasadila další kytky, dvě rajčata a papriku.
Tu jsem omylem koupila pálivou, no nevadí.
Uvařila jsem červené kari s krevetami, moji jistotu. Od kamarádů mám skvělou kari pastu z brněnské vietnamské tržnice...ještě štěstí, že nic takového není v Olomouci, tam bych byla schopná nechat majlant.
Ušila jsem Kubovi mikinu, a nebyla ji ani schopná vyfotit. Nicméně je v provozu, sedí a Kuba spokojený. Víc asi nepotřebuju.
Pro olomoucké a z okolí, příští pátek se v centru chystá moc fajn akce.
Před kavárnami a restauracemi bude hrát spousta hudebníků.
Nevím jak vy, ale mně už tak hrozně chybí slyšet něco naživo....

Vylosovala jsem komentář č. 22 od Lenky, pošlu mail.....
Hezkou středu všem.
Já pevné nervy, odvahu a odpoledne hurá k zubaři. Převrtávat plombu. Uf.

4 komentáře:

  1. jana, je fajn vas znovu citat :-) nastavte tvar slnku a vsetky tiene padnu za vas ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani s tým slniečkom to mám podobne. Strašne mi chýba a aj cestovanie do 0lomouca. Krásne mestečko. Pekný slniečkový deň prajem Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, a koukám, že je nás víc, co to máme naprosto stejně :-) Když vykoukne sluníčko, nakopne mě to, a je to skvělé... A také krásná fotka, miluju duhu. Přeji krásné, a snad už jen sluníčkové dny ����

    OdpovědětVymazat
  4. V Praze je prostě blaze :)) Já to říkám pořád. Každé ráno si zajdu někam na kávičku do centra, přečtu si zprávy ze světa a pak se vydávám do práce. Podnikám v gastru, takže hrozně ráda objevuji nové trendy ze zahraničních podniků. Co vy máte teď nejradši? Mě uchvátila ta australská káva na Staromáku.

    OdpovědětVymazat