sobota 16. března 2019

Mœtïvï





Na některé věci se vyplatí počkat.
Tuhle spolupráci jsem si vysnila.
Báru jsem znala především jako zpěvačku z kapely Dva. Nakoupila jsem od ní hromadu ponožek, které mám dodnes.
Později jsem narazila na její mœtïvï a hned první myšlenka byla, že by to skvěle vypadalo na látkách.
Uplynulo několik let a neuvěřitelné se stalo skutkem.
Sedím u Báry v kuchyni a mám v rukách naši první kolekci látek.
Ne, nevydržela jsem se nepochlubit. Šít budu hned jak se dostanu do dílny, ale do té doby se na ně budu dívat a ten připitomělej úsměv mi asi jen tak něco nesmaže.
Plány máme velké a ještě toho spousta není jasného. Co vám ale můžu prozradit už teď, je, že pokud byste chtěli vidět látky, ušité kousky a nebo nás naživo - budeme společně 27. 4. na otvírání litomyšlské lázeňské sezóny a 1.5. na ekojarmarku v Olomouci.
Ale všechno ještě připomenu.
Teď se jdu ještě chvíli radovat z látek a užívat prázdného bytu.
Tak hezkej sobotní večer všem.

2 komentáře: