pondělí 11. února 2019

Patchwork bejby



Já a patchwork, to nikdy moc dohromady nešlo.
Pár pokusů bylo, několik dek máme doma, ale patchworkem bych to rozhodně nenazývala.
Nicméně rozumím tomu, že to pro mnoho lidí může být neuvěřitelně uklidňující.
V neděli odpoledne, když se děti dívaly na pohádku, jsem vytáhla už nějakou dobu předstříhané trojúhelníky a zbytky jednobarevek - a vznikly dva potahy na polštáře. Už jste si o ně psaly, ale nebyl čas a popravdě ani chuť.
Tentokrát kostelace byla a já si u toho docela vyčistila hlavu.
Protože po víkendu doma s němocnými dětmi to bylo potřeba.
Polštáře jsou na eshopu a já se jdu věnovat Kubovi, kterého mám dnes v práci a on nutně potřebuje něco vyrábět. To je pracovní morálka aspoň:)
Tak hezké pondělí...

2 komentáře:

  1. Jani,jsi taak šikovná,já bych to nezvládla ani za zlaté prase..moc ráda tě čtu,Jana z Prahyy

    OdpovědětVymazat
  2. Jani ty jsou úžasné. Barevně sladěné a krásně ušité. :-D

    OdpovědětVymazat