středa 11. dubna 2018

Látky z lesa



Nové kousky.
Dorazily mi další látky ve spolupráci Myyna/Šárka Klimánková.
Len a bio-bavlěnný úplet.
Plus první vlaštovky v podobě látek s potiskem podle návrhů Jany Z lesa.
Z toho mám obzvlášť radost, protože o tom, že spácháme nějaké látky, mluvíme s Janou už hrozně dlouho. Jen občas je cesta od myšlenky k činu tak dlouhá... Ale návrhy mám v hlavě pečlivě schované a jednoho dne budou. Zatím se budu těšit z kousků, které vybrala Šárka. Dají se objednat jak ve variantě bio-bavlněného úpletu nebo lněné košiloviny. Vzorů je podstatně víc - zkuste kouknout sem.
A pro olomoucké je možnost si látky i naživo prohlédnout/osahat ve Flopu ve Ztracené ulici.
Čímž se dostávám k tomu, že mimo látek tam najdete i mini výstavu Jany Kloučkové Kudrnové, která byla zahájená teď v pondělí. Jsou zde k vidění nejen Janiny klasické plakáty, ale i ilustrace pro dvě knihy o zvířatech, na kterých pracovala poslední měsíce.Výstava bude ve Flopu zhruba měsíc a je i prodejní.
....
A já jdu zpátky ke stroji.
Obzvlášť, když je do čeho stříhat:-)

2 komentáře:

  1. Jani, dorazily Ti krásky!!!
    Práci a tvorbu zmiňovaných dam sleduji- a také kvůli Tobě- přes Tebe...je dobře, že takové věci "pácháte" a moc Vám fandím!! Těším se, až Tvé návrhy dozrají.
    "Kousíčky" látek už mám objednané...pššš...:o)))
    Hezké chvíle u stroje a krásný den Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani díky za propojení! To propojování mě hrozně baví.
    Vzory ale nevybírám já :) Mám s holkami domluvu, oni malují co chtějí a kdy chtějí a já zase vybírám materiály jaké chci a tisknu, kdy chci. :) To je tak hodně surově řečeno, samozřejmě spolu komunikujeme a vyměňujeme si pocity a názory :)
    Už od ledna hledám nějakou udržitelnou a šetrnou látky, která by se hodila na tašky a kapsičky - pevnou, tkanou vyšší gramáže. Něco jako ten len, co jsem přiložila, či ještě pevnější vyšší gramáže, je to na dobré cestě.:) Měj se fajn. Š.
    PS: na tvoje vzory se těším ... až dozraje čas :)

    OdpovědětVymazat