pondělí 8. ledna 2018

To důležité







Leží mi toho na srdci hodně.
Jen nějak poslední dobou jsem víc ve své hlavě a hůř se mi formulují myšlenky.
Kuba dočetl svou druhou knížku v životě.
Já jsem znovu naběhla do pracovního tempa.
Ema se začala podepisovat všude po bytě....
Začínám plánovat léto, nové kousky.
Vlastně bych měla být spokojená.
Ale nějak se nemůžu zbavit svého každoročního povánočního splínu.
Přemýšlím hodně o budoucnosti.
Tím intenzivněji, že už za pět dnů jsou prezidentské volby.
A já bych si opravdu přála, aby v čele naší země stál někdo, za koho se nebudu muset stydět.
Abych nemusela vysvětlovat svému synovi, proč pan prezident zase lhal.
Kéž by lidé u voleb víc přemýšleli.
Vlastně bych si asi nejvíc přála, aby se odhodlali jít volit všichni, kteří si jen stěžují.
Aby si lidé uvědomili, že jít k volbám je opravdu důležité.
Já v pátek půjdu.
A i když moje volba bude tyrkysově zabarvená, není to nejpodstatnější.
Důležité je volit podle svého nejlepšího uvážení. A já volím někoho, koho si opravdu vážím.
......
Dnešek v dílně.
Návštěva milé fotografky Kristýny a můj popruh v praxi....

9 komentářů:

  1. Jani, diky!
    Volit budeme take v nasi oblíbené tyrkysove...

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím.
    A mimo jiné to vidím taky v tyrkysové...

    OdpovědětVymazat
  3. Opět jsme si nestihli vyřídit průkaz, takže si zase musíme udělat 100km výlet, abychom mohli volit.
    Tak snad to dopadne lépe než volby do parlamentu... Musí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. No zas na druhou stranu, uvědomme si, že do současného světa náš současný prezident nejlíp pasuje: Putin - Trump - Zeman, ono to tak ladí, že. (Tohle je čistý sarkasmus, já se taky při volbách budu řídit heslem "kdokoliv jen ne Zeman (plán pro druhé kolo)" a nejlepším prezidentem by byl "pan tyrkys:-))"
    Ale nevím, jestli si ho naše země zaslouží...

    OdpovědětVymazat
  5. ...Jani z duše mi píšete:-) i co se barvy týče a snad nás bude dost a nebudeme se i v příštích letech muset stydět za ekipu na Hradě
    a taky slunce v duši vinšuju
    jarka

    OdpovědětVymazat
  6. ❤️ Díky Jani. Cítím to stejně.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani zdravím Vás:-). I já budu volit tyrkysovou;-).

    OdpovědětVymazat
  8. Taky volím tyrkysově. A moc nám všem držím palce!

    OdpovědětVymazat