pondělí 4. prosince 2017

Neadventně



Ze všech stran na mě vykukují adventní věnce, nazdobené domácnosti, cukroví....
A snad poprvé mě to nechává úplně chladnou.
Ne že bych se netěšila na Vánoce.
Jen mi asi stále ještě nedocaklo, že jsou už za rohem.
Přitom už sněžilo několikrát, na chalupě je dokonce sněhu pomalu na běžky, auto jsem už taky párkrát škrabala...
Doma zatím žádná výzdoba neproběhla.
Možná proto, že každý večer padám únavou s prominutím "na hubu".
Jediné co jsem zvládla, bylo si v práci pověsit světýlka. Ale ani ne kvůli adventní atmosféře, ale proto, že jsem je koupila před 14 dny v akci v Kauflandu.
Třeba mě dostane zítřejší Mikuláš.
A když ne, tak si aspoň zapálím "adventní věnec" se svíčkami ještě z loňského roku...
***
Na e-shop jsem právě nahodila nové toaletky, to jen kdyby to nějakého Ježíška zajímalo....

4 komentáře:

  1. I tady platí, hlavně nepřepálit start :-). Výzdoba a cukroví? Na Vánoce už to nebude mít žádné kouzlo. Takže já jsem taky v klidu, poklidila jsem podzimní výzdobu, napekli jsme perníky, teď přijde Mikuláš, pěkně postupně. Krásný adventní čas přeji! Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem začala chodit po mateřské do práce, tak jsem byla ráda, že byl vůbec nazdobenej stromeček a nakoupený a zabalený dárky na Štědrej den :-). Zdar a sílu. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. hlásim, že u nás taky jen světla a místo cukroví peču chleba na jarmark ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě si kolem sebe aspoň trochu té předvánoční atmosféry vytvoř,uvidíš,povzbudí tě to:)

    OdpovědětVymazat