čtvrtek 13. října 2016

Chevron forever


Baví mě pořád. Už třetí sezónu.
Chevron mě asi jen tak nepustí.
A tato taška mi udělala radost. 
Námořnická modrá a cikcak na pevnější látce.
Ideální činnost na den, kdy nemám nejlepší náladu, nechce se mi moc přemýšlet a potřebuji trochu upustit páru.
Jen mě mrzí, že jsem si ji nestihla pořádně vyfotit. 
Tak rychle totiž opustila dílnu a už je na cestě za novou majitelkou.
Ema si dnes už naštěstí užívala společnosti dětí ze školky a já se mohla znovu vrátit do pracovního procesu.
Mám toho hodně co dohánět. Takže vás poprosím o shovívavost, pokud třeba jen čekáte ma mail....
***
Díky všem za komentáře ke včerejšímu příspěvku.
Budu muset nad krizovým scénářem na dny, kdy budou děti doma nemocné, víc popřemýšlet. 
A asi se z toho zkusit tolik nestresovat.

4 komentáře:

  1. Ta je prostě dokonalá, Jani...;-). Nedivím se, že hned frčela k majitelce...:-). P.

    OdpovědětVymazat
  2. Božííííí!!!! Podobně si představuju i tu svou do práce ;-).

    OdpovědětVymazat
  3. Přenádherná, také bych chtěla tak šikovně a esteticky umět upouštět páru!! Nechť se daří!!

    OdpovědětVymazat