čtvrtek 21. července 2016

Pohořanský report









Dny utíkají jak splašené.
Mám pocit, že jsem se pořádně ještě nenadechla, ale přitom jsme tu už skoro dva týdny.
Děti jsou den ze dne odvážnější a odbíhají dál a dál, aby se vraceli s kobylkami, motýly, klacky a kytkami pro mě.
Pozorujeme vrtulníky a stíhačky - na Libavé to teď dost žije.
Nejlepší televize je ještěrka lovící střevlíka - a to jako fakt!
Nic zásadního se neděje, ale máme se hrozně fajn.
Já trochu bojuju se zánětem dutin, ale bylinky kolem a čelenka to jistí.
A ze svého předprázdninového seznamu si můžu odškrtnout hned několik položek.
Voda s mátou - nejčastěji jak to jde.
Malinová buchta, plus malinová marmeláda, kterou jsme hned snědli.
Netuším jestli dojde na deku, ale patchworkem jsem se asi vyčerpala na matraci....
Koupat jsme se jezdili zatím docela dost, ale jen co se vyzdravím, plánujeme vyzkoušet nově opravené koupaliště v Lošticích.....
A bosky chodím. To jo.
Hezké dny mějte.

3 komentáře: