středa 2. března 2016

Z rukávu



Pamatuji si přesně, jak jsem na něj narazila v sekáči.
Hned mě zaujal.
Vršek od pyžama s perleťovými knoflíky.
Jenže byl na jednom místě propálená žehličkou a dost podivné velikosti.
Ale ten vzor... A k tomu za dvacku.
Koupila jsem a těšila se, co z ní ušiju. Navíc ta radost, když jsem pak doma zjistila, že je to bavlna s hedvábím a ještě k tomu z kolekce známé návrhářky.(Tu už jsem bohužel zapomněla).
Uběhlo pár let a vykoukla na mě ze skříně.
A pak stačila chvíle a z rukávu jsou tři taštičky.
Které mimochodem přesně vypovídají o tom, co jsem psala v pondělí.
Že když pracuji na něčem jiném, je nejlepší začít dělat něco naprosto odlišného a nedůležitého.
Ale to nutkání!
***
Toaletky jsou volné.
Hezký den všem.

13 komentářů:

  1. Jano, velmi povedené, vzor nádherný! Chci se Vás ale zeptat na pryskyřník. Kde nakupujete, a jak se mu daří v bytě? V pokojové teplotě ... Děkuji za radu a info :)Bubu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pryskyřníky kupuju různě v Olomouci v květinářstvích - ty v květnináči mívají dost často a na hodně místech, s řezanými jsem se potkala jen naproti Prioru. Ale jinak se jim daří u nás dobře. V ložnici mám dost chladno - tak možná proto vydrží déle. Žádnou zvláštní péči jim nedávám, takže se obávám, že nejsem v tomto ohledu ta správná osoba na radu....:-)

      Vymazat
  2. Jani, ty se ti povedly, barevná kombinace přesně podle mého gusta :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bomba Jani, aj ja chcem vediet takto sit.peta

    OdpovědětVymazat
  4. Je úžasný, když někdo dokáže vidět ve starých věcech takové náměty! A pak to ještě vyrobit:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vandi, díky....a jsem ráda, že zase bloguješ, už mi bylo smutno a musela jsem donekonečna opakovat tvoje recepty:-)))

      Vymazat
  5. Teda Jani, ty máš tak krásné toaletky, že snad nějakou taky zkusím ušít. Nějakou bych do kabelky potřebovala, nebo že bych si jí u tebe koupila? Jak se říká "kovářovo kobyla chodí bosa. :-D" Měj vlídné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Samotnou mě to nakoplo, že budu muset minimálně znovu projít skříně, co se v nich schovává....

    OdpovědětVymazat