úterý 1. září 2015

První den


A je to.
Jsem doma sama.
Ráno jsme děti odvedli do školky, zamáčkla jsem slzu a vrátila se do tichého bytu.
Něco končí, něco nového začíná.
Jsem trochu nervózní, ale natěšená.
Práce mám zatím až nad hlavu, což je dobře.
Vlastně ani to frappe v klidu nevypiju.
Tak vzhůru do nového školního roku. A ať se nám všem daří!
***
O prázdninách jsem domů pořídila hromadu úžasných nových plakátů/kreseb/obrázků....
Hrozně moc jich je od naší nejmilejší Jany.
Černé slunce má sice přijít do ložnice, ale zatím se s ním těším v obyváku, kde funguje spíše jako zrcadlo....
Ale jen počkejte, až najdu ty hřebíky!!!!

4 komentáře:

  1. Jani, mám to stejně, po 10 letech vstříc novým výzvám! Tak si držme palce!:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale je to divné, být najednou sama doma, že:-)

      Vymazat
    2. Je to divné, ale užívám si to:-))

      Vymazat
    3. Já taky, až se cítím trochu provinile:-)

      Vymazat