pondělí 13. dubna 2015

Venku











Dočkali jsme se.
***
Celý víkend venku.
Na medvědím česneku ( a bramboráku) v Litovelském Pomoraví.
S kamarády.
Na chalupě.
Sbírali jsme podběl, kopřivy.
Narazila jsem na moře narcisů.
Kuba a jeho první opinel.
Kolo v terénu.
A taky taštička rychle vyfocená před předáním.
***
Jaro, mám takovou radost, že jsi už konečně tady!

7 komentářů:

  1. jani, taštička nádherná kombinace, všechny fotky jsou krásný, měli jste akční víkend :)

    OdpovědětVymazat
  2. no ten Kuba se ale má, já svůj první opinel dostala až ve 23 letech! :D a to jsem si pěkný zavírací nůž přála od malička :)
    a copak děláte s podbělem? mě je líto ho u nás trhat, moc se neukazuje.. a o medvědím česneku v našich lesích si můžu nechat jen zdát (pomezí český ráj - podještědí)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podběl do čaje... Spolu s lípou, koprivou a bezem.... Na navhlazfní ideální!

      Vymazat
  3. Kouzelný blog. Přeji hezký den a zvu příležitostně i ke mně na návštěvu:
    http://vad-art.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat