čtvrtek 8. ledna 2015

V teple


Dnes si už od rána potřebuju zvedat náladu.
V teple u topení.
S horkým čajem, mrkvovým koláčem, novým časopisem.
Ten nejměkčí bílý polštář, ze stejného materiálu jako šiju medvědy.
Rozmazluju se.
A pak můj vánoční dárek. Nové hodinky.
Byla jsem hodná....nejspíš:-)

16 komentářů:

  1. Jooo, s mrkvovým dortíkem, tomu říkám rozmazlováníčko! Miluju ho, jen za Vánoce jsem ho pekla asi 3x ... nebo 4x? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moje hvězdná stálice a děti ho milují...

      Vymazat
    2. Hmmm .. už ho mám v troubě, ty návštěvy tvého blogu se mi nějak vymykají v kontrole :D

      Vymazat
    3. To mám radost, dobrou chuť!

      Vymazat
  2. Jani, můžu poprosit o recept??
    Jinak rozmazlování taky praktikuji:) Užívejte si..
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro peču podle tohoto receptu: http://crustycorner.blogspot.cz/2013/04/mrkvovy-dort-ze-starbucks.html

      Vymazat
    2. Moc děkuji, ukládám si .. Hezký víkend.
      Petra

      Vymazat
  3. Jé, mrkvový mám taky moc ráda! A rozmazlovat se je třeba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! A obzvlášť ty by ses teď měla rozmazlovat!

      Vymazat
  4. Mňam, mrkváč. Na Silvestra jsem taky pekla.
    Hodinky jsou krásný, určitě jsi byla hodná:).
    A ten dezertní kameninový talířek, tak ten teda zááávidím:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, talířek je z charity...no jo, jsme rodina vetešníků:-)

      Vymazat
  5. Ono to tak chodí ve vlnách....chvíli člověk naplno jede a pak je třeba ubrat plyn. A v takových chvílích je nutné si udělat radost.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, hned bych se přidala... A ten hrneček - ♥!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, Ježíšek mi jich donesl hned šest, no líbily by se ti, měla bys to přijít zjkontrolovat:-)

      Vymazat