středa 5. listopadu 2014

Připomínám si


Někdy je to tak jednoduché.
Mít radost.
Prostě se sejde víc příjemných momentů...a pak to jde samo.
Došitá další taštička, dorazil mi nový háček a dvě "příze" a kino společně s mým mužem a kamarády.
A potom přijdou zase dny, kdy je potřeba si na něco pozitivního vzpomenout.
Takže moje dnešní připomínka posledních dvou dní...

7 komentářů:

  1. Jani a čo bude z tej pletacej priadze?Myslím že sa volá pappulli....aj ja začínam po nej pokukávať, páčia sa mi z nej košíky, prestierky, guľaté vankúše.... zatiaľ som sa neodhodlala, bo háčik som naposledy držala v rukách pred no, hm - 30-timi rokmi...:-)
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, zatím se s tím učím pracovat, ale chtěla bych polštář a prostírku, tak uvidíme....:-)

      Vymazat
  2. Zdravím,můžu se zeptat na značku příze?
    Díky
    Dora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hooked zpagetti .....lze koupit na fleru nebo tady: http://www.e-vytvarka.cz/ZPAGETTI-a-FUZZILLI/ZPAGETTI/

      Vymazat
  3. Ten film je parádní, že? Nás teda hodně nadchl. Jo a ta příze mi připomíná "moravské špagáty" z mojegalanterka.cz.Chtěla jsem taky něco většího uháčkovat, nakonec jsem místo tlusté příze vyzkoušela háčkování z rozstříhaných starých triček.Každopádně jsem zvědavá na výsledek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Muzu se zeptat na nazev tasticky? Nutne shanim strih...dekuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, šito podle Mariny Quilt, květen 2014. Oldřiška...

      Vymazat