středa 24. září 2014

Špenát





Co bylo včera k obědu, už asi víte.
Jídlo je potřeba vychutnat všemi smysly.
Naše lady to ví...
A já se většinou snažím nezlobit, jen nasměrovat.
A pak peru.
Jak jinak:-)

7 komentářů:

  1. Zelené prostírání, zelené jídlo, jinak to snad ani dopadnout nemohlo :-))) Ten špenát si o to prostě říkal. My jsme teď ve fázi objevování mrkve, včera podruhé. A hned jsem nabyla dojmu, že to naše drahá taky musí nejdřív osahat. Ale vecer, při praní šedého svetříku už jsem si tak jista nebyla :-( má maličko oranžový melír. Přejeme pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že to tak není jen u nás! :) ... Teda oprava - Emě chybí špenát ve vlasech oproti naší lady ... Otázka je jestli špenát i chutnal, nebo jen "dekoroval" :D ... Hezký den a praní zdar! Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Dodatek ke špenátu: zeď máte pořád bílou!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel zeď je už nějakých pár týdnů od kakaa....:-))

      Vymazat
  4. Pro mě je v takových situacích nejhorší vydržet a nezasahovat :)
    Nevím jestli něco takového znáš a děláš, ale nominovala jsem tě do TAGu na svém blogu: Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
  5. Náš Bruno je stejně starý. Obědy mu chutnají tak, že hmatové testování naštěstí vynechává, ale večer, pokud je kaše, tak tak byla několikrát testována, jaké zvuky vydává v dlaních, pak krásně klouže po prostírání a na závěr je dobré si prohrábnout vlasy. Naštěstí pak se už jde rovnou do vany.

    Ráda sem chodím. Pro hřejivý pocit toho, že i při dětech lze šít. Já mohu vytáhnout šicí stroj jedině, když babička pohlídá. Jinak to nejde, šicí stroj a overlock je ještě zajímavější než bagr, traktor a auta, takže jsem okamžitě v obležení a už nic neušiji. Volný čas nemám téměř žádný, po obědě už Bruno neusne a večer už někdy není sil. A víkendy utečou neskutečně rychle. Týden jsem už nedokázala najít chvilku být sama a zasednout ke stroji a vyčistit si tak hlavu a odpočinout si sice prací, ale "jinou", tvořivou...

    Více slunečních dní, aby jsme měly více sil na každý den.

    OdpovědětVymazat