pondělí 23. prosince 2013

Už zítra...


Zabaleno...
***
Opět zvítězila bramborová tiskátka

6 komentářů:

  1. Jani, jsou krásné! Nedávno jsem tak taky balila, ale zvolila jsem bílý puntík. Ta přírodní barva obyčejného balicího papíru je k tomuhle prostě úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,
    jdu popřát krásné Vánoce Tobě a celé Tvojí krásné rodince!!
    Hezky užívejte vánočních svátků!!!
    Bramborová tiskátka jsou parádní!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Jani,
    krásné a moc se mi to líbí. I já jsem balila podobně dárky. Je to originální a hlavně od srdce.
    Šťastné a veselé. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Jani ... Krásné Vánoce Vám .... Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, krásné vánoce Katka PS: antracitový poklad už dlí v mém košíku a já se těším, až nahodím na jehlice:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné! A krásné Vánoce Vám všem!!

    OdpovědětVymazat