čtvrtek 28. listopadu 2013

Kabát zatím nemám, ale....



Větší taštička na plínky, ubrousky...
Menší na doklady.
A jelen jako klíčenka.
To aby kovářova kobyla....
Přece jen k nové tašce je to potřeba.
Navíc když je venku tak škaredě....šije se úplně nejlíp.
***
A teď si jdu uvařit tu kávu.
A vy dva, ne že se hned probudíte!

10 komentářů:

  1. S takovou pěknou klíčenkou bych určitě našla i ty svoje věčně ztracené klíče:-) Hezké věci:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a nejkrásnější, to je komplet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Klári, pro mě je nejkrásnější, že to zůstane doma...:-)

      Vymazat
  3. Když jsem Jani viděla ty tištěné pruhy, přemýšlela jsem, s čím tohle nakombinuješ. Ovšem, ty jsi mi opět vytřela zrak. Šikula♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si říkám, škoda že jsem té látky neudělala víc....

      Vymazat
  4. Ta tvoje sada je parádní. Já nemám ani kabát ani kabelku :). Alespoň ten kabát by se šikl a na kabelku taky jednou dojde, třeba na léto (bez kabátu) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ten kabát- to je blbý, já jsem si pro jistotu jeden půjčily od sestry...

      Vymazat
  5. Krásné Jani, a já si jdu taky uvařit kávu ;-) Motivující jsi pro mě, děkuji!

    OdpovědětVymazat