sobota 1. června 2013

První červnový


Krásný den dětí!
***
Ale aby to nevypadalo tak idylicky. Kuba vstával po páté ráno, od té doby nepřestal kňourat. Emě asi rostou zuby, vzteká se a řve jako o život. O to víc si pak vážím každé chvíle, kdy jsou oba hodní. Ale aspoň se nenudíme!
Mám vás moc ráda, děti moje....Díky vám mám pořád se co učit, co dohánět.

9 komentářů:

  1. to znám, taky si vážím každé chvíle, kdy děti neřvou...většinou jen v noci...po půlnoci:-P Krásná fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. Andílci:)) ať jim to dlouho vydrží a přeju hodně zdraví dětem a vám pevné nervy:)
    Mám 2,5letou, 18-letou a 21-letého-takže vím, o čem mluvím:)) Hezký den.
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  3. Sú krásni Jani a úplne ti rozumiem. Presne takíto spoločný kúpeľ absolvovali moji chlapci pred pár dňam po prvý krát v trojici. Dúfam, že zajtra to už bude opäť lepšie a Kuba si dospí dnešné ráno a Emka ešte nemá žiaden zúbok?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě je bezzubá... Ale Kuba měl zuby až v roce, takže zatím to moc neřeším...:-)

      Vymazat
  4. Hlavně ve vaně jsou všichni tak nějak sehraní, viď? :) Jsou kouzelní!!! Ano, a jsou to nejlepší učitelé :) Mějte se krásně, pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Nějak se mi omylem povedlo smazat tvůj komentář, když jsem odpovídala....:-((

      Vymazat