úterý 4. září 2012



Pár detailů z kuchyně. Ušila jsem nové chňapky a krabičku, "přesadila tři látkové květy" a čaje schovala do většího látkového boxu. Malé drobnosti, které nadělají hodně parády:-)

16 komentářů:

  1. moc se mi takový styl líbí, ale chňapek by mi bylo líto použít...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto jsem je z jedné strany ušila z horší látky-abych je neměla strach používat:-)

      Vymazat
  2. this fabric is great! i saw it few days ago and wondered if it will look good when it's used in some projects.. and like we can see on your blog - it looks awesome! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty látkové květy jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty látkové boxy jsou super :).

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím, látkovým boxům jsem také propadla :-) Navíc jsi použila opravdu pěknou a zajímavou látku!! J.

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, taky jsem boxy zkoušela. Jen nevím čím je vystužit, aby tak pěkně držely!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, tentokrát jsem ji vyztužila ronarem-hezky drží,protože je malá...na větší boxy jsem používala hned dvě vrstvy ronopastu 140+18g

      Vymazat
  8. Paráda, ja by som si takú textilnú "krabičku" aj kúpila, keby sa dalo ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den,
    můžu se zeptat - čím jste "vyplnila" chňapky?
    Děkuji,
    Jana Trávníčková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem trojitou vrstvu vatelínu-aby to nepálilo a fungují..ozkoušeno...ale bylo to hlavně proto, že jsem doma neměla lepší výztuhu. jinak se do chňapek a rukavic tuším dává zaro-takové to stříbrné, ohnivzdorné...

      Vymazat
  10. Moc krásné věci šiješ!

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Suprovní látky, vypadá to úžasně:-)
    Kdybych uměla šít, tak krabičkuju od rána do večera, třeba bych se zbavila toho svého "chaosu" na stole (pod stolem, za stolem, vedle stolu,...:-)
    Vážně hezká a praktická věcička:)

    OdpovědětVymazat