pondělí 4. února 2013

Zpožděný vánoční dárek...



Rest ještě z loňského roku. Taška na objednávku ze zbytků oblíbené látky. Dala mi zabrat. Ne že by byla tak náročná..ale vždycky se objevilo něco, proč jsem ji odložila. Dvakrát jsem koupila riflovinu, která barvila, pokazil se mi stroj, děti přestaly na pár dnů spát po obědě...Ale o víkendu jsem ji jako zázrakem došila a včera úspěšně předala. Mám radost.
Taška vychází střihově z cestovky podle Mariny, jen jsem ji o něco zmenšila. Ideálně tak na cestu do práce. Přidala jsem na přední stranu kapsu s klopou na drobnosti a  samozřejmě spoustu kapsiček dovnitř.
A teď se konečně můžu pustit do těch krásných látek, které mi leží u stroje. Už se nemůžu dočkat!

15 komentářů:

  1. Paráda! Jste velká šikulka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Radost pohledět:). Obdivuji, že při dvou malých skřítcích stíháš vyrábět tak nádherné věci...

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, kdo umí, ten umí :-) Moc krásná taška. Sama bych přesně něco v takové velikosti potřebovala...

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt luxusní taška - taky bych chtěla takový vánoční dárek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Janka, taška je nádherná...ja po nej tiež túžim, že by som si ju ušila, ale pri mojom tempe, to nebude asi ani tohtoročný darček.....ale nikdy nevieš, možno dostanem neodolateľnú chuť a vtedy som schopná aj nemožného:-)

    OdpovědětVymazat
  6. krásná taška, moc se povedla

    OdpovědětVymazat
  7. omg this bag is really amazing! love this pattern!

    OdpovědětVymazat
  8. Ta je naprosto úžasná teda!:-)Tereza

    OdpovědětVymazat
  9. Janičko, nádherná taška, moc se ti povedla .... Marki

    OdpovědětVymazat