pátek 8. února 2013

Zkouším


Jak už jsem v jednom příspěvku před víc než rokem  psala....pořád zkouším. Ale jednou ten přehoz bude....Zatím to vidím opět na polštář:-)
Tak užívejte krásný pátek. u nás to vypadá slunečně...dokonce i doma všichni zdraví a v dobré náladě. Že by zázraky? Krásný víkend.

15 komentářů:

  1. Tak tohle je paráááda, jste šikulka. Já mám zatím problém šít rovně... Děkuji za Váš blog...VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda, jde ti to moc hezky.... chce to jenom trošku odvahy a pustit se i do většího prošívání. Ale nic to není, věř mi. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc...no budu muset ještě trochu trénovat...:-)

      Vymazat
  3. Jani, krása!(A pro mě utopie.) Přeju hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Jediné, co můžu napsat ... AAAAACH ... :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda, aj ja skúšam, ale zatiaľ len ihly viem lámať...

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, to je nádhera!!! Mohu se zeptat: ty máš nějaký vyšívací stroj, nebo toto děláš na normálním stroji s pomocí quiltovací patky? Promiň za dotaz, ale v tomhle jsem se nenašla, nemám odvahu :) A je to taaak krásné! Krásný víkend, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, to je normální šicí stroj-a quilt.patka....chce to cvik...tak pořád zkouším a zkouším...

      Vymazat
    2. Jani, děkuji moc! Tak to přeci jenom asi pořídím tu quiltovací patku. Moc se mi líbí volné prošívání a když bych namakala aspoň spirálky... budu ráda. Na takovou parádu se necítím, to tak možná na stará kolena až děti odrostou a třeba bude i víc času na koníčky :) Jsi opravdu šikovná!!!

      Vymazat
  7. Janičko ...."zkoušíš" moc krásně .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Zkoušej, zkoušej...krásné to máš.....:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Nadherna, jednou jsem to zkusela u svagrove a neni to nic jednoducheho. Chce to opravdu zkouset. U nas jsou na volne quiltovani jednodenni kurzy a uz dlouho o nem premyslim ze by se mi hodil. Jde ti to hezky a verim ze ten prehoz bude uz brzy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně to chce čas...a ten teď malinko chybí.....ale jednou ten přehoz bude....

      Vymazat