pondělí 18. února 2013

Moje


 


Dva uličníci. 
Dneska je zrovna ten den, kdy jsem od rána v jednom kole. Rozvařeno, rozšito, rozuklízeno a výsledek zatím ještě není moc vidět. A proto se musím těšit z obyčejných věcí. Třeba i z toho, že dokázali chvíli nebrečet, nepištět a nebo usnout po obědě.

13 komentářů:

  1. Jsou úžasní !
    Na chvilku bych si je oba / každého zvlášť ;-)/ půjčila.

    OdpovědětVymazat
  2. Půjč je MNĚ, beru oba!!!
    Jsou k pomazlení.

    OdpovědětVymazat
  3. Ok, už je balím a posílám... Jen abys teto nelitovala:-))

    OdpovědětVymazat
  4. To sú tie krásne starosti života. A že "uličníci"? Vyzerajú tak pokojne. Pekný deň Lenka.

    OdpovědětVymazat
  5. Keby k fotkam nebol text, tak by to bola reklama na pokojne, stastne a poslusne deti:) zlaticka:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotky i dětičky:-)...a úplně se mi vrátilo to, jak jsme si domů dovezli druhou holčičku a Ester ( ta straší) když si lehla k té mladší byla najednou strááášně veliká:-) úplně jako Kubíček.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Užívej si to Jani.... až dorostou do puberty, budeš si říkat zlatý časy, když to bylo v plenkách:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, já si ještě pamatuji, že to je pěkný tanec, ale když vidím ty fotky...to je prostě nádhera!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. bobánci ... Janulko on je ten život tak krásný ... plný až přeplněný ... však by to bylo bez nich smutné ;-) a nebarevné ...

    OdpovědětVymazat
  10. koblizci fajni :* a emous ma bozi leginy!

    OdpovědětVymazat