úterý 19. února 2013

Červeno-zeleně

 


Už několik dnů nám stůl zdobí tato zvláštní kytka. Naštěstí na rozdíl od hyacintů mému muži nevadí, takže mohla zůstat. Hurá. A další rozšitá kabelka. Mějte krásné úterý.  My si ho, doufám, užijeme. Vzhůru ven!

7 komentářů:

  1. Už se moc těším na výsledek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta červená látka je krásná, vlastně i ta zelená...vůbec je to takový pozitivní příspěvek do té zimní, pro nás ukašlané šedi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už aby to jaro přišlo, co.... Přivolávám, jak můžu:-))

      Vymazat
  3. Memu muzi taky hodne kvetin co prinesu zrovna nevoni :) Moc krasne latecky i kyticka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jenom nevoní... Ale u mého muže to začíná zarudlýa očima.... Alergici to nemají jednoduché.

      Vymazat
  4. Janičko,už dlouho a ráda chodím pokukovat k tobě na blog a dneska jsem se rozhodla,že už ti musím taky napsat :-).Mám moc ráda Tvá tvoření a závidím jak se ti to s dětmi krásně daří :-)
    Dneska se mi to i hodí,můžu zrovna dělat i chytrou :-) ta kytička na stole je Ornithogalum (česky Snědek)- tak řekni manželovi co má chtít příště v květinářství,až ti bude chtít udělat radost :-).Je to kytička,která i dlouho vydrží a bude dělat radost,ale klidně jí dej méně vody a stonek ti nebude tak rychle zahnívat.
    Krásný večer přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabčo tak to moc děkuju:-) Můj muž mi rád kupuje pro něj "nové" kytky.... A je pravda, že tuto mám už skoro týden a pořád je krásná. Tak choďte na návštěvu i dál....

      Vymazat