čtvrtek 28. února 2013

Ranní


Z rána....
Kytku mám už 14 dní a pořád je nádherná. Zázrak...
A venku už cítím jaro.

6 komentářů:

  1. Ahoj Jani,jak jsem říkala,vydrží opravdu dlouho :-)
    Hezký den přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
  2. Furt se nemůžu vynadívat jak máš uklizeno a sladěno... s tebou musí být radost bydlet ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. mám prosbu!strašně jsem se zamilovala do toho kocoura-myši, ale hlavně do toho žlutho svetru! to jste pletla vy? neuplete mi jeden? zaplatím zlatem!na medvídka pro našeho toníčka?je mu čtrnáct měsíců:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vás zklamu... Neumím plést. Svetr jsem ušila ze sekáčového světců prapodivné velikosti a tvaru. Mám z něj ještě polštář a zbytek už bohužel zmizel někde v propadlišti dějin...

      Vymazat
    2. To je škodaaa...ale díky za tip!šít jakž takž umím, tak něco třeba podobnho zkusím:)inspiruje mě moc maminka na mateřské, my máme zatím jedno dětátko, ale předevčírem se už naučilo chodit, tak si říkám, že by už měl pomalu přijít sourozenec!a ve volnm čase šiju a maluju a prodávám šperky a těší mě, že má někdo podobn záliby i přez to, že má kolotoč okolo dětí:)a ted taky začínám s blogem,ale pořád přemýšlím jestli to není blbost...a jestli mám fotit i děti...zatím jsem se k tomu nedopracovala...ale zatím stačí přírodu a výrobky:)

      Vymazat
  4. Witaj, piękne kwiaty. Co to są za kwiaty? Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpovědětVymazat