sobota 2. února 2013

Po ránu...


Dnes...
je venku tak škaredě, že asi nebudu mít výčitky, když strávím odpoledne u stroje. Ale zatím stojím střídavě u plotny nebo u Emy....nejlíp oboje dohromady. Jen Kuba si užívá tatínka a kola, déšť nedéšť:-)

12 komentářů:

  1. Janiiiiiiiiiiiii,
    sedám na vlak a jedu k vám, aspoň na vodu. Ty to tam máš tak krásné!!!
    Ten "pyžamový" Earl Grey mám taky.
    Kouzelná ta pink/mint kombinace. Hned jdu naši linku aspoň otřít hadrem ... :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda, už dávám vařit vodu:-))
      Jinak právě ta pink/mint mě moc baví...

      Vymazat
  2. Janičko, nádherná kuchyňka ...... moc se mi líbí ta zelená konvička a hrníčky na poličce .... ale i vše ostatní .... máš to moc krásné, jednoduché, čisťounké a krásně sladěné ...... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Janka, tvoju kuchynu som obdivovala uz skor na inej fotke. Krasne si si ju zariadila, jednudoche linie, farby, super, urcite ti je tam prijemne a to je pre zenu - mamu, ktora travi v kuchyni polovicu dna strasne dolezite. Krasny vikend celej rodinke

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, když už se na ni musím většinu dne dívat....:-))

      Vymazat
  4. Krásná kuchyň, moc se mi líbí otevřené police, je to velká paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherné, čisťounké. Moc se mi to líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná kuchyň. A čaje M and S....vedou....

    OdpovědětVymazat
  7. Budu se opakovat, ale kuchyň je nádherná! A jak už napsala Kačka - čaje MandS nemají chybu :)...

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná kuchyň. Moc se mi líbí kombinace jednoduché kuchyňské linky a starých židlí!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná jednoduchá kuchyně. Můžu se zeptat odkud máte dlaždičky na obklad? Děkuji:-)

    OdpovědětVymazat