středa 20. února 2013

Pro Emu






Dokončená deka pro Emu. Teplejší do postýlky. Top ušitý už dávno, pak nějak došla chuť pokračovat. Asi před 3 týdny jsem ve městě koupila fleece a i když jsem ho zamýšlela použít na něco jiného, už není. Aspoň bude deka Emičku hezky hřát. Prošívala jsem ručně po večerech, kdy bylo potřeba, aby bylo doma ticho a nevrčel šicí stroj. Dnes padl poslední steh na lemu. A já se s radostí vrátím ke kabelkám:-) 
A ještě fotka naší slečny nespavé. Ale aspoň se po večerech nenudíme. Mějte krásný zasněžený den. (Doufám, že ta chumelenice za okny bude pokračovat, strašně bych chtěla o víkendu na běžky).

31 komentářů:

  1. Jani,
    ty obloučky a prošití ručně na dece, to musela být teda piplačka !
    Emička rychle roste a ten zahleděný výraz :-)
    Ať ty běžky o víkendu výjdou!

    OdpovědětVymazat
  2. Wooooooow, ty seš hustej profík! :-) Chumelenice je super, před chvílí jsem v ní sbírala zachumelený prádlo! :-///

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně málem na balkóně zapadalo dítě sněhem:-)

      Vymazat
  3. Šmankote,
    jak tohle se šije?
    Ale je to nádhera!!!
    A až budeš Emičce vysvětlovat byzantské umění, se bude hodit :o).

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Jani,

    teda, tak tak je překrásná. Perfektně sladěné barvy. Ať se Emičce pod ní dobře spinká.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Jani deka je božská, nádherné oblúčky. No na toto by som si netrúfla ani náhodou, klobúk dolu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, vůbec to není složitý.... Jen malinko náročnější na čas. Ale vždycky jsem to chtěla vyzkoušet...

      Vymazat
  6. Deka úžasná, krásné tvary:-))))to by bylo aby teď Emička nespinkala jak miminko...krásné odpoledne

    OdpovědětVymazat
  7. Jani nádhera...já ušila před týdnem ptáčka s knoflíky dle Vás z roku 2010...uff.
    VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, je neskutečně krásná!! Moc se ti povedla a ten fleece bude fakt super! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mám jen malinko strach, jestli nakonec nebude moc teplá...

      Vymazat
  9. Janičko, nevím, kdo je krásnější Emička nebo deka? Obě se ti moc povedly.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, deka je úžasná! Moc se ti povedla! A slečna Emma - ta nad něčím hodně vážným přemýšlí...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, slečna Ema tak sice vypadá.... Ale obávám se že poslední dobou vétšinu času spíš prořve:-)

      Vymazat
  11. Deka je nádherná, sladká jak bonbónek. Taky mi připomíná byzantské umění, půdorysy těch chrámů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď se budu tvářit, že to byl záměr....:-)

      Vymazat
  12. Emička je nádherná,krásná panenka.Zdraví Helena ze ZL

    OdpovědětVymazat
  13. deka boží, emka nádherná.
    adjektiva lze i prohodit, fungují tak jak tak:o)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná slaďárna - OBĚ ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta deka je nadhernaaaa, neskutocna. Ste velmi sikovna ;)

    OdpovědětVymazat
  16. lapam po dechu, byl doslova vyrazen, to je NADHERNE!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná deka pro MOC krásnou holčičku...
    Před rokem jsem začala taky šít tuhle deku, ale mám jen 2 motivy a pak jsem šla šít něco co spěchalo a tak šly ty 2 bloky do skříně. Když teď vidím, jak krásná může být deka z jednoho motivu, tak z toho asi ušiju 2 deky :D Díky za inspiraci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jen do ní.... Vypadá složitě, ale není...

      Vymazat