úterý 5. února 2013

Pod jehlou



Vznikají tašky. Jedná už svou novou majitelku má, ty zbylé ještě na zájemce čekají. Ale už teď z nich mám radost...

15 komentářů:

  1. Ty jsou nádherné, u nás se víc párá než šije:). Máme velký problém s měřením...

    OdpovědětVymazat
  2. Ano i já jsem v posledním měsíci konečně poznala práci s páráčkem (to je reakce na komentář COSMy):-) Tašky budou skvělé - pro puntíky mám velkou slabost. Nebyla by tam jedna červená s bílými pro mě? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud bys měla zájem, tak mi napiš maila...

      Vymazat
    2. Napíšu, do porodnice půjdu jako fešanda :-)

      Vymazat
  3. Jani, jedeš jako drak!!! Jsou moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. Na tu retro látku s dámami na tyrkysovém podkladu se můžu dívat furt a znova!
    Krásné - obě tři!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, tak příště nedostaneš jelena, ale nějakou tu ženskou...

      Vymazat
  5. Jani, tašky vypadají báječně už ted, moc pěkné kombinace a můj oblíbený střih:)

    OdpovědětVymazat
  6. puntíky a echino.. to je dokonalost .. všechny jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  7. Krasne a ty puntiky !!! Pro ty mam taky slabost. Siti tasek je opravdu nakazlive, zkusila jsem jednu a uz planuji dalsi :) tasek neni nikdy dost ze jo? :) Mas je hezky sladene s tim barevnym paskem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, tašek není nikdy dost...:-) Koukala jsem na tu tvou-moc povedená..

      Vymazat
  8. Mám malý dotaz... nad látkami slintám už nějaký ten pátek a chtěla bych se zeptat, jaké jsou na omak? V e-shopu píší, že to jsou "Látky vhodné na patchwork, na šití bytových doplňků a dekorací, apod.". Šli by z nich letní šaty? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou top popelíny-takže na omak hlaďoučké-šila jsem si z nich dvě letní sukně, takže šaty by šly....ale pozor, jsou to látky šířky jen 110 cm...

      Vymazat