pondělí 11. února 2013

Když vaří muž


Vařím ráda a myslím si, že dobře. Jen pravda, že to servírování není vždy úplně ideální. Ale dobrou výmluvou mi je, že máme dvě děti a nestíhám.
V neděli vařil můj muž. Kéž by to dělal častěji. Bylo to úžasný. Po všech stránkách. Hlavně jsem přišla k hotovému. Valentýn o týden dřív:-)

10 komentářů:

  1. Prochází žaludkem ... :o).
    To je jasný!!!
    Manžel roku. Sto bodů.

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, vypadá to opravdu velmi pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, takové dny mám taky ráda :o)
    Moc se mi líbí tvůj polštář, jemná krása!
    Měj se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda....to je můj sen....mít doma chlapa, který umí vařit....:-D

    OdpovědětVymazat
  5. ja se schvalne nekoukam vecer na jdlo blogy, a bum, takova mnamka krasna na mne vykukne tady? jeziskuuuu! to je za trest :) sikovneho muze mas!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já vím, že je šikovnej, jen by mohl vařit častěji:-) Ale jestli tě to utěší, dnes už navařeno nemám:-((

      Vymazat
  6. Ano ano, nejlíp navařit na celý týden dopředu, že jo;-)... A vypadá to fakt skvěle!

    OdpovědětVymazat