čtvrtek 21. února 2013

Uválené...


Úterní večeře. Nebylo to sice jako v restauraci, ale vzhledem k tomu, že jsem rolky stihla uválet mezitím co Jiřík uspával Kubu, tak jsem na sebe pyšná. Navíc je to poprvé, co jsem dělala sushi sama. Předtím jsem vždy jen přihlížela. Takže Veru, díky za vyškolení a Globuse, tobě díky za rychlo nákup. To je tak, když někdo dostane strašnou chuť na sushi a nechce čekat...

8 komentářů:

  1. Nebudeš věřit,
    ale já ještě nikdy sushi nejedla ani nedělala, i když mě láká moc obojí.
    Jestli správně vidím , je tam můj oblíbený losos :-)
    Nebyla by ochutnávka či receptík pro úplné začátečníky ? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se podívat sem- je tu docela dobrý přehled, jak začít, co koupit a video......
      http://www.menudomu.cz/maki-sushi/
      A dala jsem tam lososa, vidíš správně:-)

      Vymazat
  2. Jé Jani, paráda - já jdu do toho "poprvé vyrábět" v sobotu. Tak uvidíme jak to dopadne - v nejhorším to pak vylepšíme tou poukázkou do sushi restaurace co nám donesl ježíšek.
    měj se krásně - určitě to byla pochoutka - vypadá to výborně
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sushi restaurace, hm... Taky bych si dala říct....

      Vymazat
  3. Jani ty mi robíš chute. Sushi milujem, už som veľmi dávno nejedla, hneď by som si dala :) Mňam.

    OdpovědětVymazat
  4. Janii, mňááám. zrovna včera jsem si s járou říkali, že bychom se za vámi chtěli brzy zastavit - a můžeme si zase udělat něco dobrého :) co takhle příští týden některý večer? V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, to musíte.... Hrozně rádi vás uvidíme a už jsme strašně zvědaví na dojmy z cest..... Vymyslíte kdy a dejte vědět. Jen myslím pondělí nepůjde....

      Vymazat
  5. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    PS vypadá to úžasně! jsem odpůrcem sushi, ale po shlédnutí této fotky bych se do toho s chutí pustila :)

    OdpovědětVymazat